مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:522022-07-04اقتصادي

وصول کامل درآمد نفتی ایران در شرایط تحریم


پول های بلوکه نفت ایران مربوط به «قبل از تحریم های سال 91» و بازه زمانی «انعقاد برجام تا خروج آمریکا از برجام» است و تمامی درآمد های نفتی ایران در شرایط تحریم وصول می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، طبق آمار اوپک و برآوردهای قانون بودجه 1401، درآمد نفتی ایران بدون برجام و در سال جاری از 7.

7 میلیارد دلار به بیش از 36 میلیارد دلار می رسد و در صورت موفقیت اقدامات وزارت نفت در بازارسازی نفت ایران، این رقم تا 50 میلیارد دلار هم قابل افزایش است.

در این بین یک شبهه قدیمی مطرح می شود که آیا درآمد نفتی ایران در شرایط تحریم به کشور بازمی گردد؟ در این گزارش به بررسی ابعاد مختلف این موضوع می پردازیم.

*جواد اوجی: درآمد صادرات نفت ایران در تحریم به طور کامل وصول می شود جواد اوجی وزیر نفت در برنامه صف اول شبکه خبر درباره وصول درآمدهای نفتی ایران اظهار داشت: تمامی درآمدهای نفتی در تاریخ مشخص آن وصول شده است.

80 درصد از درآمدهای نفتی را به صورت نقدی دریافت کرده ایم و مابقی نیز با دارو و کالاهای اساسی موردنیاز کشور تهاتر شده است.

به گفته وزیر نفت 20 درصدی که شامل تهاتر کالاهای اساسی با نفت ایران می شود، طبق اعلام نیاز و با کیفیت تعیین شده توسط ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول کامل درآمد نفتی ایران در شرایط تحریم

وصول کامل درآمد نفتی ایران در شرایط تحریم