مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-05ورزشي

زنگنه:سطح فنی مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه2021، درباره شرایط تیم ملی در این مسابقات گفت:حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، - در چند دوره از بازی های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته کا حضور داشتم و می توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه2021، درباره شرایط تیم ملی در این مسابقات گفت:حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره های مختلف باعث می شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابت های جهانی نباشد.

او در ادامه گفت: من خودم در چند دوره از بازی های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته کا حضور داشتم و می توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه ها برای موفقیت در این رقابت ها بسیار با انگیزه اند و امیدواریم بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازی ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه:سطح فنی مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست

زنگنه:سطح فنی مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره های مختلف بسیار بالاست