مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-05اجتماعي

فردیس به 300 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز دارد


فردیس به 300 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز دارد و 30 درصد از مجموع سرانه آموزشی مورد نیاز البرز را به خود اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن پورگلیان، مدیر کل نوسازی مدارس البرز، صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس، با بیان اینکه استان البرز و شهرستان فردیس به لحاظ سرانه آموزشی در انتهای جدول استان های کشور قرار دارد، گفت: شهرستان فردیس در استان البرز هم در  کمترین سرانه را در سطح شهرستان های استان دارد.

  وی بیان کرد: شهرستان فردیس به مساحتی حدود 300 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز دارد  و 30 درصد از مجموع سرانه آموزشی  مورد نیاز البرز را تشکیل می دهد.

با توجه به محرومیت فردیس در سرانه آموزشی که ریشه تاریخی دارد، اگر 100 درصد مدارس مورد نیاز در شهرستان فردیس ساخته شود، بازهم سرانه آموزشی فردیس به میانگین سرانه کشوری نمی رسد.

به نام تامین سرانه و به کام شهرداری  این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت تامین زمین در حوزه مدرسه سازی، گفت: این امر باید از کانال های مختلف پیگیری شود که مهمترین آن  شهرداری است و املاک شهر و املاک ماده 100 که باید کاربری ها را پوشش دهد، در اختیار شهرداری است.

شهرداری طبق قانون حدود 50 درصد  از ملک  را برای تامین سرانه های عمومی از مالک می گیرد؛ اما شورا، شهرداری را مالک این 50 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس به 300 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز دارد

فردیس به 300 هزار متر مربع فضای آموزشی نیاز دارد