مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-05پزشكي

باید 14 میلیون نفری را که واکسن نزده اند متقاعد کنیم


وزیر اسبق بهداشت با اشاره به اینکه 14میلیون نفر در کشور هیچ واکسنی نزده اند گفت:ما احتیاج داریم که این افراد را قانع کنیم تا واکسن بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، وزیر اسبق بهداشت معتقد است ما به دلیل عدم دسترسی یا دسترسی دیرهنگام به برخی داروها و تجهیزات پزشکی با یک جنایت جنگی روبه رو بودیم هرچند دولت قبل وظیفه داشت چنین خطری را رصد کند و ذخیره دارویی را افزایش دهد.

کامران باقری لنکرانی، پزشک و سیاستمدار و عضو هیأت مؤسس و هیأت امنای بنیاد فرهیختگان ایران است که در دولت نهم وزیر بهداشت بوده است.

رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز که خاطرات زیادی از روزهای سخت کرونا دارد، میهمان خبرگزاری ایرنا بود و به بررسی عملکرد دولت سیزدهم بویژه در حوزه سلامت و مهار کرونا در مدت 9 ماه اخیر پرداخت.

مشروح گفت وگوی تفصیلی با باقری لنکرانی در ادامه آمده است.

وزیر اسبق بهداشت معتقد است ما به دلیل عدم دسترسی یا دسترسی دیرهنگام به برخی داروها و تجهیزات پزشکی با یک جنایت جنگی روبه رو بودیم هرچند دولت قبل وظیفه داشت چنین خطری را رصد و ذخیره دارویی را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری ایرنا، کامران باقری لنکرانی، پزشک و سیاستمدار و عضو هیأت مؤسس و هیأت امنای بنیاد فرهیختگان ایران است که در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید 14 میلیون نفری را که واکسن نزده اند متقاعد کنیم

باید 14 میلیون نفری را که واکسن نزده اند متقاعد کنیم