مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-05پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی/ افراد بالای 60 سال دوز چهارم را تزریق کنند


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تداوم واکسیناسیون کرونا در مراکز بهداشت سراسر استان خبر داد و گفت: تمامی واکسن هایی که برای گروه های سنی مختلف مورد نیاز است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیمین خیاط زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر مراکز بهداشت سراسر استان، مرکز واکسیناسیون نصف راه تبریز نیز از ساعت 16 تا 21 تمامی روزهای هفته و ساعت 10 صبح تا 21 روزهای تعطیل در خدمت مراجعان است.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از روند آهسته افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: طی روزهای اخیر اعلام شده است که وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی روبه افزایش بوده و سویه جدیدی از امیکرون شروع به انتشار کرده است که در تعداد موارد ابتلا و فوتی تاثیر گذاشته و افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پس از انتشار این ویروس در این کشورها، به دلیل رفت و آمدها و وجود شرایط خاص، در ماه های آتی نیز احتمال ورود ویروس به منطقه و کشور ما وجود دارد و می تواند بر بروز تعداد موارد ابتلا و بستری تایید بگذارد.

خیاط زاده افزود: همچنان به طور کامل ویروس کرونا تمام نشده است و اتمام آن باید توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شود که نه تنها اعلام نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی/ افراد بالای 60 سال دوز چهارم را تزریق کنند

آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی/ افراد بالای 60 سال دوز چهارم را تزریق کنند