مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-05سياسي

توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: هر 21 نفر عضو شورای شهر مدافع حق و حقوق کارکنان شهرداری هستند و نامه ای که خطاب به مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور را امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، سوده نجفی  عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در جریان هفتادو ششمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در تذکری در خصوص نامه ای که خطاب به مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور در فضای مجازی منتشر شده گفت: متاسفانه اعلام شده 18نفر این نامه را امضا  کردند  و 3 نفر امتناع کردند که چنین موضوعی صحت ندارد و هر 21 نفر  عضو نامه مربوطه را امضا کردند، چراکه همه اعضا مدافع حق و حقوق کارکنان شهرداری هستیم.

وی با تاکیدبر اینکه هنوز نامه رسمی از سوی ریاست شورای شهر امضا نشده است و همچنین این نامه برای امضا به دست اعضا نرسیده است افزود: کارکنان شهرداری بدانند اعضا همواره مدافع حقوق آنان هستند.

رییس کمیته سلامت شورای شهر همچنین در خصوص اهمیت تدوین سند تحویل و تحول شهرداری تهران عنوان کرد: دو فوریت این موضع در ابتدای فعالیت شورای ششم تصویب شد تا کنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

نجفی تاکید کرد: ارائه سند تحویل و تحول از سوی شهرداری به منظور رفع تناقضات و ایجاد شفافیت ضروری است که اگر زودتر اقدام شده بود بسیاری از مسائل و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی

توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی