مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-05اقتصادي

آغاز طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از آغاز اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوس برون شهری استان کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از آغاز طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح به منظور ارتقای سطح خدمات ناوگان عمومی اتوبوس و افزایش رضایت مسافران در راستای نظارت بر اجرای قوانین و ضوابط حمل و نقل مسافر به مدت 10 روز تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با اجرای این طرح با هرگونه تخلف، تاخیر در شروع حرکت و یا توقف در حین حرکت ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در کمیسیون های مربوطه برخورد قاطع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح از تاریخ 12 تیرماه آعاز شده و تا 21 تیرماه ادامه دارد، گفت: همکاری و همراهی تشکل های صنفی و گشت های ویژه نظارتی این اداره کل اجرا می شود و کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان با برگه صورت وضعیت مستندسازی تخلفات تاخیرات غیر معمول حین سفر با قید فوریت به استان مبدا حرکت ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در کرمانشاه

آغاز طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در کرمانشاه