مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-05ورزشي

از کمپین مهم فدراسیون بدنسازی رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران طی روزهای 21 و 22 تیرماه به میزبانی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور جمعی از مسئولین، - در اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران از کمپین “بدنسازی برای همه، بدنسازی برای سلامت” رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران طی روزهای 21 و 22 تیرماه به میزبانی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور جمعی از مسئولین، قهرمانان و اهالی ورزش به ویژه جامعه بدنسازی و البته با همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و گروه رسانه ای آتا برگزار خواهد شد.

در این کنگره که هدف بزرگ آن اشاعه ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ به حساب می آید، از کمپینی بزرگ و ماندگار رونمایی خواهد شد.

این کمپین که “بدنسازی برای همه، بدنسازی برای سلامت” نامگذاری شده از 21 تیرماه و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه کنگره بدنسازی و تناسب اندام کار خود را آغاز می کند و با کمک جامعه ورزش کشور به ویژه جامعه بدنسازی به کار خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمپین مهم فدراسیون بدنسازی رونمایی شد

از کمپین مهم فدراسیون بدنسازی رونمایی شد