مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-05سياسي

طرح تأسیس شبکه ملی توسعه فناوری حوزه آب و انرژی به مجلس داده شد


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از ارائه طرحی در خصوص توسعه فناوری آب به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: طرحی مبنی بر تأسیس شبکه ملی توسعه فناوری حوزه آب و انرژی به مجلس داده شده و به زودی کامل و در صحن علنی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید به تخلفات یکی از شرکت های خصوصی در خصوص واردات صوری نهاده دامی رسیدگی شود، اظهار کرد: یکی از شعارهای مهم مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد در هر سطحی بوده و در راه تحقق این شعار، مجلس با هیچ فردی و جریانی مماشات نمی کند.

وی با اشاره به جزییات تخلف صورت گرفته در خصوص واردات نهاده های دامی گفت: یک شرکت خصوصی به صورت صوری واردات 500 هزار تن نهاده را در سامانه بارگذاری کرد و مرغداران حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان از وی خرید کردند، لذا پس از محرز شدن تخلف مجلس وارد عمل شده و در حال تحقیق و تفحص است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تشکیل کمیته های مختلف در کمیسیون کشاورزی در راستای بررسی نواقص موجود در حوزه کشاورزی بیان کرد: اگر ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم شهری واقع شود مرجع رسیدگی به آن شهرداری بوده و در کمیته های مربوطه موضوع بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تأسیس شبکه ملی توسعه فناوری حوزه آب و انرژی به مجلس داده شد

طرح تأسیس شبکه ملی توسعه فناوری حوزه آب و انرژی به مجلس داده شد