مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-05سياسي

خسارت زلزله به مجتمع پرورش میگو «سایه خوش» باید جبران شود


رییس کل دادگستری هرمزگان به منظور پیگیری جبران خسارات وارده به مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش که در جریان زلزله اخیر آسیب دیده دستورات ویژه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه ها در راستای بسیج امکانات و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه دیدگان از زلزله اخیر از مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش بندرلنگه بازدید شد که در نتیجه این بازدید ملاحظه شد که خسارات های قابل  توجهی به ابنیه و استخرها این واحد تولیدی وارد شده است .

  وی همچنین با تاکید بر لزوم بررسی خسارات وارده به منظور جبران خسارات این مجتمع و تمامی واحد های تولیدی آسیب دیده در جریان زلزله اخیر غرب استان هرمزگان افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری هرمزگان قرار دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 300 هکتار و ایجاد اشتغال برای بیش از 2 هزار و 700 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و امکان برداشت هزار و 750 تن میگو، مشغول به فعالیت بود که در نتیجه سه زمین لرزه بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت زلزله به مجتمع پرورش میگو «سایه خوش» باید جبران شود

خسارت زلزله به مجتمع پرورش میگو «سایه خوش» باید جبران شود