مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-05اجتماعي

126 رأس دام در کشتارگاه کرمانشاه ضبط و امحا شد


رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 21 رأس دام سنگین و 105 رأس دام سبک از کشتارگاه ها ضبط و امحا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، تورج کرمیان رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در راستای طرح برخورد با کشتار غیرمجاز دام در شهرستان، اظهار کرد: تیم مشترک از روز شنبه هفته جاری با همکاری دامپزشکی، بهداشت، اجراییات شهرداری، خدمات شهری، محیط زیست، اصناف و نیروی انتظامی در دو نوبت صبح و ظهر اقدام به برخورد با کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر می کنند.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا به امروز بیش از 800 کیلوگرم انواع گوشت از کشتار غیرمجاز جمع آوری و تعداد سه پرونده تشکیل و نسبت به دستگیری افراد متخلف هم مطمئنا با توجه به بحرانی شدن موضوع اقدام خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته بیش از 60 تُن انواع فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در سطح شهر جمع آوری، نزدیک به 26 پرونده در این خصوص تشکیل و 12 واحد متخلف پلمب و همچنین 14 دستگاه خودرو متخلف هم توقیف شد.

وی موفقیت در طرح را منوط به همکاری مردم در عدم استقبال از خرید گوشت کشتار غیرمجاز دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 21 رأس دام سنگین و 105 رأس دام سبک از کشتارگاه ها ضبط و امحا شده در حالی که در کشتار غیرمجاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 رأس دام در کشتارگاه کرمانشاه ضبط و امحا شد

126 رأس دام در کشتارگاه کرمانشاه ضبط و امحا شد