مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-05اقتصادي

سند توسعه استان کردستان متکی به بخش کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: توسعه استان در گرو توسعه بخش کشاورزی است و سند راهبردی توسعه ای استان با اتکا بر بخش کشاورزی تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری امروز  در نشست با رییس و محققان مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان اظهار کرد: وجود دانشمندان و متخصصین مراکز آموزشی و دانشگاه ها در کردستان و شرایط مساعد اکوسیستمی، پتانسیل صنعتی شدن کشاورزی در بالاترین سطح  را  فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی مطمئن ترین راه برای توسعه استان است تصریح کرد: این مهم در سایه همراهی و همکاری بخش آموزش و تحقیقات با  بخش اجرا محقق خواهد شد.

اسکندری اذعان کرد: در تمام شوراهای سایت گذاری و تصمیم گیری های توسعه ای در بخش کشاورزی  محققان و اساتید مرکز آموزشی و دانشگاهی استان حضور خواهند داشته و از یافته های علمی و تحقیقاتی و نیز نظرات کارشناسی این افراد بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی محققان مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان را نورچشمی های مجموعه خواند و تاکید کرد: محققان مراکز آموزش و تحقیقات استان فعالیت های چشمگیری در زمینه امورات دانش بنیان و کاربردی که منجر به توسعه بخش کشاورزی و افزایش درآمد بهره برداران خواهد بود به انجام رسانیده اند که امیدواریم این تحقیقات و یافته ها در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه استان کردستان متکی به بخش کشاورزی است

سند توسعه استان کردستان متکی به بخش کشاورزی است