مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-05ورزشي

مهاجم لیورپول به میلان پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی دانشجو، قرارداد دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی و اغلب نیمکت نشین لیورپول 30 ژوئن به پایان رسید و این بازیکن چندی قبل رسما اعلام کرد دوران حضور او در استادیوم آنفیلد تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی دانشجو، قرارداد دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی و اغلب نیمکت نشین لیورپول 30 ژوئن به پایان رسید و این بازیکن چندی قبل رسما اعلام کرد دوران حضور او در استادیوم آنفیلد تمام شده است.

اوریگی یک هفته پیش برای تست پزشکی خود وارد میلان شد و دقایقی پیش انتقال او جنبه رسمی پیدا کرد.

دیووک اوریگی اگرچه در سال های آخر بارها و در مسابقات حساس به داد لیورپول رسید، اما جای چندانی در ترکیب ثابت خط حمله این باشگاه نداشت و اغلب نیمکت نشین بود.

ترافیک شدید در خط حمله مرسی سایدی ها و اضافه شدن داروین نوینز باعث شد دیووک اوریگی تصمیم به جدایی گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نداشته باشد.

روسونری نیز در فصل آینده و در ماه های ابتدایی زلاتان را در اختیار نخواهند داشت و حساب باز کردن روی فقط اولیویه ژیرو برای استفانو پیولی چندان منطقی نیست.

پس این باشگاه زودتر از رقبای دیگر برای خرید دیووک اوریگی وارد عمل شد و توانست زمینه انتقال این مهاجم بلژیکی به سن سیرو را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم لیورپول به میلان پیوست

مهاجم لیورپول به میلان پیوست