مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-05حوادث

دپوی 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق در یک باغ در اصفهان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف کالای قاچاق شامل ابزار آلات و انواع لوازم خانگی به ارزش 25 میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یک باغ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات پلیسی، شناسایی محل و بررسی صحت وسقم موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی در محل حاضر و اقدام به بازرسی از این باغ کردند.

ریاحی با اشاره به کشف کالاهای فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی در این باغ گفت: در بازرسی به عمل آمده از محل مورد نظر مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل 90 هزار و 13 عدد ابزارآلات، 2 هزار و 245 عدد ظروف آشپزخانه، یک هزار و 207 دستگاه لوازم برقی خانگی، 20 هزار و 50 عدد لوازم التحریر، 74 کیسه خلال دندان و بذر گیاه کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان 25 میلیارد ریال تعیین شده است، بیان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق در یک باغ در اصفهان

دپوی 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق در یک باغ در اصفهان