مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:172022-07-05سياسي

رونمایی از 8 کتاب شهدای خان طومان در ساری


در روز قلم از هشت اثر خلق شده که شامل کتاب های(عملکرد خان طومان، 16 رفیق، نگین انگشتر، لبخندهایی که گم شد و چهار اثر دیگر در حوزه کودک و نوجوان است) رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عصر امروز آیین رونمایی از هشت کتاب شهدای خان طومان و تجلیل از نویسندگان و خانواده شهدای مدافع حرم با حضور پژوهشگران و نویسندگان برجسته حوزه دفاع مقدس کشور در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری مازندران برگزار شد.

سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر 25 کربلا در این مراسم روایتگر عشق می شود و می گوید: تاریخ اسلام وقایع مختلفی را از بهترین انسان ها رقم زد در محرم سال 61 نهضتی شروع شد که در آن واژه هایی همچون عاشورا، کربلا، شهادت معنا پیدا کرد که در آن امام حسین(ع) و یاران با وفایش جان فشانی کردند و به شهادت رسیدند واین حماسه برای انقلاب اسلامی الگو و فرهنگ می شود.

شهدای خان طومان علاوه بر شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کربلا و حماسه عاشورا را معنا کردند.

کربلای خان طومان یکی از نتایج دفاع مقدس است که علاوه بر عشق اهل بیت(ع) و دفاع از مکتب ناب محمدی(ص) رزمندگان با تشکیل کاروان برای دفاع از حرم در حقیقت امنیت حریم جمهوری اسلامی اعزام می شوند به سوریه تا کربلای دیگر را در خان طومان رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 8 کتاب شهدای خان طومان در ساری

رونمایی از 8 کتاب شهدای خان طومان در ساری