مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-05اقتصادي

پرواز 45 پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسن عنایتی عصر امروز در جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: تشکل های کشاورزی بازوان جهاد کشاورزی در انجام وظایف و تحقق سیاست ها هستند.

وی ادامه داد: استمرار تولید با فعالیت و حضور پررنگ تشکل های کشاورزی تضمین می شود و بخش کشاورزی نیازمند همکاری اتحادیه ها و تشکل های کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و شرایط سختی هم پیش رو داریم چراکه دنیا درگیر جنگ غذا شده است و حفظ امنیت غذایی برعهده جهاد کشاورزی است.

وی بیان کرد: همه نگاه ها به جهاد کشاورزی دوخته شده و انتظارات از کشاورزی مازندران بسیار بالاست چراکه این استان قلب تپنده و سرآمد تولید محصولات کشاورزی کشور است.

عنایتی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با کمک صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی امکانپذیر است و این صندوق امید کشاورزی استان است.

وی با  بیان اینکه خدمات رسانی آسان با کمترین بروکراسی اداری از مهمترین وظایف صندوق است تا سرعت عمل در پرداخت تسهیلات داشته باشد و تشکل ها از خدمات بی منت آن برخوردار شوند، گفت: شفافیت در امور صندوق باید در دستور کار قرار گیرد و همه فعالیت های صندوق شفاف و واضح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز 45 پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران

پرواز 45 پهپاد در اراضی کشاورزی مازندران