مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-06حوادث

اجبار فرزند خردسال به مصرف موادمخدر


چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی جوان به همراه دو نفر از دوستانش فرزند خردسالش را وادار به کشیدن سیگار و مصرف مواد مخدر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، پس از انتشار این فیلم و واکنش منفی و گسترده کاربران فضای مجازی به رفتار این پدر کودک آزار بلافاصله ردیابی ها برای شناسایی و دستگیری این مرد از سوی پلیس فتا آغاز شد.

سرهنگ محسن محمودی رییس پلیس فتای آذربایجان شرقی در این باره گفت: برابر پایش و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا کلیپی را مشاهده کردند که در آن افرادی پسربچه خردسالی را به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر ترغیب کرده و از وی اقدام به تصویربرداری کرده بودند.

با انتشار گسترده این فیلم کودک آزاری در سطح رسانه ها و جریحه دار شدن احساسات عموم مردم و حجم بالای گزارشات کاربران در فضای مجازی مبنی بر رسیدگی و برخورد با عاملان تولید و انتشار فیلم مذکور، پلیس فتا رسیدگی به موضوع را به اتهام انتشار محتوای کودک آزاری به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضایی و دریافت دستورات لازم، پرونده قضایی برای فرد یا افراد دخیل در تولید و انتشار کلیپ کودک آزاری تشکیل شد و مأموران سایبری پلیس فتا، موفق شدند متهمان را در سطح استان شناسایی و دستگیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار فرزند خردسال به مصرف موادمخدر

اجبار فرزند خردسال به مصرف موادمخدر