مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-06اجتماعي

تلف شدن 30 راس گوسفند و سقوط درختان به دنبال وزش تندباد در جنوب فارس


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از سقوط پایه های تیر چراغ برق و درختان و تلف شدن چندین راس دام در جنوب استان در پی وزش تندباد و بارش باران طی روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خلیل عبداللهی با اشاره به وزش باد شدید و طوفان در شهرستان های جنوبی فارس اظهار داشت: بر اثر این رخداد طبیعی 30 راس دام در شهرستان زرین دشت فارس تلف شدند و بر اثر وزش طوفان و باد شدید پایه های برق سقوط کرده و منجر به تخریب دیوار شده است.

وی افزود: در برخی شهرستان های لارستان و داراب نیز شاهد بارندگی و وزش باد بودیم که با شدت گرفتن باد و بارش باران چندین درخت کهنسال و پایه های برق سقوط کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: همچنین به دنبال وزش باد شدید و طوفان، برق چند نقطه از روستا های بخش اشکنان و همچنین شهر اشکنان قطع شد.

عبداللهی با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خسارت جانی گزارش نشده است، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران استان با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، در حالت آماده باش بوده و تمام امکانات امدادی خود را برای وقوع هرگونه حادثه ای بسیج کرده است.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 30 راس گوسفند و سقوط درختان به دنبال وزش تندباد در جنوب فارس

تلف شدن 30 راس گوسفند و سقوط درختان به دنبال وزش تندباد در جنوب فارس