مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-06اقتصادي

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی برای حوزه مکانیزاسیون در نظر گرفتیم که در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، کامبیز عباسی رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی در گردهمایی ستاد برداشت برنج کشور اظهار کرد: امسال سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی برای حوزه مکانیزاسیون در نظر گرفتیم که در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود و شاهد رشد 67 درصدی در بخش مکانیزاسیون هستیم.

وی با بیان اینکه ماشین نقش اثرگذاری در فرایند تولید دارد و همین امر سبب کاهش هزینه تولید می شود، ادامه داد: یکی از مصادیق دانش بنیان کردن کشاورزی ماشینی کردن تولیدات کشاورزی و توسعه مکانیزاسیون است.

عباسی با اشاره به اینکه هدف ما در بخش مکانیزاسیون بر این است از کشاورزی سنتی خارج شویم و به سمت کشاورزی مدرن و توسعه یافته پیش رویم، افزود: امسال علاوه بر رشد سرمایه گذاری به بیشترین سطح کشاورزی مکانیزه دست پیدا کردیم و استان گیلان و مازندران بیشترین سهم کشت مکانیزاسیون را در کشور به خود اختصاص دادند.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: امسال بیشترین سطح کشت مکانیزه برنج را داریم و بیش از 334 هزار هکتار در استان های مازندران و گیلان کاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی

سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومانی در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی