مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-06اقتصادي

تردد در محور اصفهان-نجف آباد با تعریض بلوار الغدیر تسهیل می شود


پروژه عمرانی فاز اول تعریض و ساماندهی بلوار الغدیر در محور اصفهان-نجف آباد شامل جدول گذاری به طول تقریبی 3 هزار متر و عملیات زیرسازی و روکش آسفالت با مساحت 18 هزار متر مربع در حال اجرا است که با اتمام آن تردد مسافران تسهیل می شود.

- حسین حفیظی شهردار کوشک در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پروژه عمرانی فاز اول تعریض و ساماندهی بلوار الغدیر شهر کوشک در محور اصفهان-نجف آباد شامل جدول گذاری به طول تقریبی 3 هزار متر و عملیات زیرسازی و روکش آسفالت با مساحت 18 هزار متر مربع با مشارکت شهرداری کوشک و شرکت انتقال گاز ایران(منطقه 2انتقال گاز) که بخشی از ماشین آلات سنگین پروژه را تامین نموده، درحال انجام است.

وی افزود: پروژه تعریض بلوار الغدیر با هدف اصلاح هندسی، تسهیل در تردد بین شهری هم استانی های عزیز ، در 3 فاز اجرایی طراحی و تدوین شده است که فاز اول آن شامل جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت ضلع شمال بلوار، حد فاصل میدان اصلی شهر کوشک تا شهر کهریزسنگ به طول هزار و 700 متر در حال اجرا می باشد.

  سجاد فخرایی معاون فنی و عمران شهری شهردار کوشک نیز خاطر نشان کرد: اجرای لایه اساس(لایه نهایی زیرسازی) با همت کارکنان و پیمانکاران حوزه فنی و عمران شهری شهرداری کوشک و مشارکت شرکت انتقال گاز کشور(منطقه 2انتقال گاز) ، بدلیل همجواری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محور اصفهان-نجف آباد با تعریض بلوار الغدیر تسهیل می شود

تردد در محور اصفهان-نجف آباد با تعریض بلوار الغدیر تسهیل می شود