مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-06ورزشي

برگزاری جشن ازدواج علوی برای 55 زوج همزمان با ایام غدیر در یزد


مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این که جشن های آیینی و مذهبی باید با محوریت مردم اجرا شود، گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت جشن بزرگ ازدواج علوی برای 55 زوج یزدی در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های دهه امامت و ولایت در این شهر میراث جهانی برگزار شد، اظهار کرد: برپایی 12 ایستگاه صلواتی و اجرای سرودهای مختلف پاتوقی از جمله رویدادهای تدوین شده در شهر یزد است.

وی همزمان شدن دهه امامت و ولایت با سالروز ثبت جهانی یزد را از جمله ویژگی های برنامه های فرهنگی تدوین شده دانست و افزود: امسال تابستانی داغ به لحاظ کاری و رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری و دینی داریم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه احیای ستاد مبشر غدیر در مدیریت شهری را یکی دیگر از اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: کمیته فرهنگی هنری، خدمات شهری، اطلاع رسانی، حراست، نیروهای مردمی و ذیل ستاد مبشر غدیر در شهرداری یزد تشکیل شده است.

صداقت با بیان این که برگزاری مراسم های مختلف آیینی نظیر جشن غدیر باید مردمی باشد، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 90 مورد تقاضای مردمی برای برگزاری جشن های مذهبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج علوی برای 55 زوج همزمان با ایام غدیر در یزد

برگزاری جشن ازدواج علوی برای 55 زوج همزمان با ایام غدیر در یزد