مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-06اقتصادي

طرح زیست بوم ملی اشتغال در استان اردبیل اجرا می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح زیست بوم ملی اشتغال در استان با هدف ایجاد زمینه های اشتغال و بهبود شرایط شغلی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار کرد: سند ملی زیست بومی اشتغال به منظور ایجاد زمینه های اشتغال و کاهش بیکاری در استان اردبیل نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که، سند فوق توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین و در جلسه شورای عالی اشتغال کشور با حضور رییس جمهور رونمایی شد، افزود: هماهنگی بین بخش های مختلف در حوزه اشتغال برای دستیابی به اهداف تعیین شده در زیست بوم اشتغال حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: برای ایجاد هماهنگی، همدلی و هم فکری به یک نظام واحد نیاز بود که بر همین اساس در زیست بوم ملی جمهوری اسلامی، وظایف و مسؤولیت های هر دستگاه در خصوص ایجاد اشتغال مشخص شد.

رحیم زاده با عنوان اینکه تولید و اشتغال دو محور اصلی این سند است، تاکید کرد: در زیست بوم ملی به تولید از منظر اشتغال و نه رشد اقتصادی نگاه می شود، از این منظر اشتغال های متناسب با مزیت های ملی، محلی و منطقه ای و تولیدات با اشتغال زایی بیشتر در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیست بوم ملی اشتغال در استان اردبیل اجرا می شود

طرح زیست بوم ملی اشتغال در استان اردبیل اجرا می شود