مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-06پزشكي

بازگشت دوباره کرونا به تربت حیدریه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تاکید بر تداوم استفاده از ماسک گفت: متاسفانه آمارها از بازگشت کرونا به شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، دکتر الهام بهره مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا از صفر به عدد هشت رسیده و بیانگر آن است که دوباره ویروس کرونا در سطح جامعه به چرخش درآمده است.

وی ادامه داد: یافته هایی که از کرونا در دست داریم نیز نشان می دهد سرعت انتشار بسیار زیاد و چرخش دوباره ویروس، در صورت فقدان رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند یک موج جدید ایجاد کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: متاسفانه در ادارات شاهد عدم استفاده بیشتر مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از ماسک هستیم.

بهره مند با یادآوری تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی کادر درمان که برای تامین سلامت بیماران حتی از جان خود نیز گذشتند افزود: از دایره انصاف به دور است که به واسطه سهل انگاری عده ای اندک، شمار زیادی از شهروندان گرفتار مجدد کرونا شده و کادر درمان ما را با مشکلات جسمی و روحی مجدد مواجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره کرونا به تربت حیدریه

بازگشت دوباره کرونا به تربت حیدریه