مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-06اقتصادي

افزایش 600 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب به تبریز با اجرای 7 پروژه کوتاه مدت


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی از اجرای هفت پروژه کوتاه مدت برای افزایش 600 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب به تبریز خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف غفارزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته سال گذشته را با کمترین تنش آبی در استان و به ویژه کلانشهر تبریز پشت سر گذاشتیم و برای تداوم این روند در تابستان امسال نیز هفت پروژه کوتاه مدت را تعریف کردیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری جلسات مشترک با شرکت آب و فاضلاب استان، منابع لازم و اثرات و وظایف هر بخش در اجرای این پروژه ها مشخص و با تایید استاندار قرار بر اجرای آنها شد و نتیجه این اقدامات افزایش 600 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب به این شهر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی افزایش 200 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب از نهند را از جمله این پروژه ها برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه ظرفیت انتقال آب از این سد از 750 لیتر بر ثانیه به 950 لیتر بر ثانیه افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ایستگاه پمپاژ پنجم تبریز و بروزرسانی و اصلاح تجهیزات این ایستگاه نیز دیگر پروژه کوتاه مدت برای مدیریت تنش آبی در تبریز بوده که به این منظور ایستگاهی کمکی با ظرفیت 200 لیتر بر ثانیه در کنار ایستگاه اصلی برای مواقع نیاز ایجاد شده است تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 600 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب به تبریز با اجرای 7 پروژه کوتاه مدت

افزایش 600 لیتر بر ثانیه ای ظرفیت انتقال آب به تبریز با اجرای 7 پروژه کوتاه مدت