مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-06اقتصادي

انتقال سگ ها از شهری به شهر دیگر، به سود پیمانکاران است


جمال عزیزی معاون خدمات شهری شهرداری قدس در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: مشکل جمع آوری سگ های بدون صاحب در غرب استان تهران مربوط به سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد است که جایگاه اختصاصی نگهداری ندارند و باید برای این شهرستان ها یک مکانی ایجاد شود.

وی گفت: آماری از تعداد سگ های ولگرد نمی توان گرفت و این حیوانات از شهرهای دیگر نیز به این منطقه تخلیه شده که باعث شده آمار این حیوانات در این شهر افزایش یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس در خصوص جمع آوری حیوانات بدون صاحب افزود: با توجه به اینکه حامیان حقوق حیوانات نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد معترض می شوند این موضوع باید با احتیاط پیش رود.

وی ادامه داد: هر سه شهرستان باید جایگاهی برای نگهداری سگ های ولگرد اختصاص دهند چون این حیوانات از شهری جمع آوری و در شهر دیگر رها می شوند و این معضل، باعث سودآوری برای پیمانکاران شده است که باید از طریق فرمانداران غرب استان پیگیری شود.

  عزیزی در ارتباط با مرکز نگهدای سگ های بدون صاحب در کرج خاطر نشان کرد: مرکزی در استان البرز برای نگهداری حیوانات بدون صاحب وجود داشته اما قیمت نگهداری و هزینه هر قلاده سگ حدود 350 هزار تومان برای یک ماه است که هزینه بالایی است و همچنین زنده گیری هر قلاده 250 هزار تومان برای شهرداری قدس هزینه دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سگ ها از شهری به شهر دیگر، به سود پیمانکاران است

انتقال سگ ها از شهری به شهر دیگر، به سود پیمانکاران است