مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-06سياسي

نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی روستای اسفند سیرجان وارد مدار شد


نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی در روستای اسفند بخش پاریز سیرجان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروز طی مراسمی با حضور امام جمعه بخش پاریز، نماینده مردم و فرماندارسیرجان یک واحد نیروگاه خورشیدی در روستای اسفند بخش پاریز سیرجان به بهره برداری رسید.

رضا سلمانی رییس اداره برق سیرجان درباره این نیروگاه اظهار کرد: این نیروگاه با ظرفیت 200 کیلووات و اعتبار 50 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی طی مدت دو ماه به پایان رسیده است.

در این مراسم حجت الاسلام سیداحمد موسوی امام جمعه بخش پاریز سیرجان طرح های عمرانی را موجب رونق بخش عنوان کرد و از شرکت های مس منطقه خواست برای رفع مشکلات بخش از جمله دوبانده شدن محور پاریز به هماشهر که مسیر اصلی تردد به سیرجان است، اقدام کنند و آن را جاده مرگ عنوان کرد.

در ادامه شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از این انرژی در حوزه مباحث زیست محیطی نیز بسیار حائز اهمیت بوده و ظرفیت بهره گیری از انرژی خورشیدی در این شهرستان نیز بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون رویکرد جهانی به سمت استفاده از انرژی های پاک و تجدیدپذیر است، تاکید کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مطلوب کشور ما و برای حفظ منابع انرژی فسیلی باید به سمت استفاده از سیستم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی روستای اسفند سیرجان وارد مدار شد

نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی روستای اسفند سیرجان وارد مدار شد