مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-06اقتصادي

مهلت یک هفته ای صمت به تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برادران در نشست مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مدیریت علمی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد می شود، - معاون وزیر صمت گفت: به تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو تذکر داده ایم که تا یک هفته دیگر همه قطعات باید دارای کد شناسه کالا شوند و این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی برادران در نشست مشترک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مدیریت علمی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد می شود، اظهار داشت: هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی راهبرد دیگر است و باید در تمامی رده ها ایجاد شود و براین اساس قانون، ابلاغیه و سامانه جامع تجارت، سرمایه کل کشور محسوب می شود.

معاون وزیر صمت ضمانت نامه کالا های ایرانی را وجه تمایز کالای قاچاق و غیر قاچاق دانست و ادامه داد: باید در این زمینه باقدرت عمل کنیم، برای مثال مدت زمان طولانی ضمانت نامه ها می تواند برای مصرف کننده اغواکننده باشد و به خرید کالای ایرانی ترغیب شود.

برادران تأکید کرد: به دنبال حاکم شدن اقتدار قانونی هستیم و بر انضباط بخشی و قانونی بودن تأکید داریم و این مهم در بازار و اصناف باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای صمت به تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو

مهلت یک هفته ای صمت به تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو