مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-06بين الملل

آمریکایی ها به اوکراین آموزش نظامی می دهند؛ پنتاگون: ربطی به ما ندارد!


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اذعان کرد، آمریکایی ها در اوکراین حضور دارند و در خطوط مقدم جنگ با روسیه در حال آموزش نظامیان اوکراینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم هشدارهای مقام های روسیه درباره مواضع تحریک آمیز کشورهای غربی در قبال اوکراین، یک روزنامه آمریکایی خبر داده که اتباع آمریکایی در خطوط مقدم جنگ در حال آموزش دادن به ارتش اوکراین هستند.

روزنامه نیویورک تایمز گزارشی درباره حضور کهنه سربازان آمریکایی در اوکراین و اقدام آنها در آموزش نیروهای نظامی ارتش اوکراین منتشر کرد.

طبق این گزارش، نیروهای نظامی ویژه سابق آمریکایی در خطوط مقدم جنگ اوکراین و روسیه حضور دارند و در حال آموزش دادن به اوکراینی ها هستند.

به روایت این روزنامه به رغم هشدار وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، تعدادی از کهنه سربازان و نظامیان سابق آمریکایی در نزدیکی خطوط مقدم درگیری های روسیه و اوکراین حضور دارند.

نیویورک تایمز در این گزارش که روز یکشنبه تحت عنوان آمریکایی ها در اوکراین هستند منتشر شد، اعلام کرده که تعداد دقیق شهروندان آمریکایی حاضر در جنگ اوکراین و روسیه نامشخص است.

بنا بر این گزارش، تعدادی از شهروندان آمریکایی حاضر در جنگ اوکراین برای اقداماتی از قبیل تخلیه مجروحان، خنثی سازی بمب، کارشناسان لجستیک و مربی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به اوکراین آموزش نظامی می دهند؛ پنتاگون: ربطی به ما ندارد!

آمریکایی ها به اوکراین آموزش نظامی می دهند؛ پنتاگون: ربطی به ما ندارد!