مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-06اقتصادي

مطیعی: اخذ مالیات باید عدالت محور باشد/ تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار مدیرکل صمت استان و تعدادی از مدیران دستگاه های هم خانواده صنعت، معدن و تجارت این استان بر لزوم ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

وی افزود: در چرخه تولید، توزیع و مصرف که یک گردونه کامل است، با توجه به بحث دانش بنیان باید از ظرفیت دانشگاه ها در قسمت تحقیقات و علم و دانش واحدهای تولیدی استفاده و ارتباط دانشگاه و صنعت بیشتر دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به دغدغه مکرر مقام معظم رهبری و گلایه های مداوم ایشان در سال های بعد از انقلاب نسبت به اقتصاد تک بعدی، گفت: اگر برنامه ریزی ها منسجم و دقیق و بر مبنای افق آینده باشد، نباید امروز برنامه ای پیاده شود که 10 سال آینده مضر باشد.

مطیعی با بیان اینکه تمامی کارکنان وزرات صمت در یک جهاد اقتصادی فعالیت می کنند، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها و چالش های پیش روی صنعت و معدن، همواره باید به این امر واقف باشیم که تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم و حقوق بگیر جامعه باشد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در استان سمنان، بیان کرد: در این زمینه، طرح هایی به وزیر نیرو داده شده و رایزنی هایی در حال انجام است که امیدبخش تر از قبل است و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: اخذ مالیات باید عدالت محور باشد/ تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم باشد

مطیعی: اخذ مالیات باید عدالت محور باشد/ تصمیم گیری ها به نفع قشر محروم باشد