مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 17:522022-07-06فرهنگي

ارسال 236 اثر به جشنواره فیلم تبریز/ رقابت 47 اثر در بخش نهایی


دبیر جشنواره پانزدهمین فیلم تبریز از ارسال 236 اثر به دبیرخانه این جشنواره و رقابت 47 اثر در مرحله پایانی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امینی بعد از ظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز فروردین امسال منتشر و آخرین مهلت ارسال آثار در مرحله اول 31 اردیبهشت تعیین شد که این فرصت تا 20 خرداد تمدید گردید تا فیلم های جدید و یا در مرحله تولید نیز امکان حضور در جشنواره را داشته باشند.

وی تعداد آثار رسیده به جشنواره را 236 مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 91 اثر داستانی، 56 فیلم مستند، 50 اثر انیمیشن و 32 اثر نیز تجربی بودند و هیات انتخاب بررسی آثار را در بخش های داستانی تجربی، مستند و انیمیشن در 28 خرداد آغاز کردند که بر این اساس از بین آثار ارسالی 22 فیلم داستانی، 10 فیلم مستند، شش فیلم تجربی و 9 اثر انیمیشن به مرحله پایانی راه یافتند.

دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه بخش، بخشی ویژه به صورت موضوعی نیز به جشنواره افزوده شد که شش اثر در آن حضور دارند و آثار بخش اصلی نیز اگر واجد معیارهای این بخش باشند، وارد رقابت خواهند شد.

وی افزود: طبق باکس بندی صورت گرفته 700 دقیقه فیلم در سه روز جشنواره و هر روز در دو سانس پخش خواهند شد و در این سه روز کارگاه های آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 236 اثر به جشنواره فیلم تبریز/ رقابت 47 اثر در بخش نهایی

ارسال 236 اثر به جشنواره فیلم تبریز/ رقابت 47 اثر در بخش نهایی