مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-06ورزشي

12 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان فعال است/ثبت 8 هزار 600 ازدواج در استان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: 12 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در آیین تکریم از فعالان حوزه ازدواج با اشاره به اینکه ازدواج آگاهانه اصلی ترین مؤلفه برای زندگی پایدار است اظهار داشت: زوج های جوان باید شاخص ها و وظایف همسر مناسب را بدانند و با سهل گیری و گرایش به ساده زیستی و توکل به خدای متعال برای تشکیل زندگی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با برگزاری این نوع مراسمات به دنبال فرهنگ سازی ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار هستیم، تصریح کرد: با توجه به تحولات در زندگی امروز و تفاوت نوع نگرش ها به مراسمات و حواشی ازدواج نیاز جدی و اساسی به تحولاتی بنیادین و فرهنگ سازی در میان جوانان و خانواده ها احساس می شود.

بازرگان با اشاره به اینکه ازدواج آگاهانه اصلی ترین مؤلفه برای زندگی پایدار است، اظهار داشت: زوج های جوان باید شاخص ها و وظایف همسر مناسب را بدانند و با سهل گیری و گرایش به ساده زیستی و توکل به خدای متعال برای تشکیل زندگی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه هم سطح بودن زوجین به لحاظ دینی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تناسب سنی یک ازدواج پایدار را رقم خواهد زد، اظهار داشت: باید با فرهنگ سازی و نهادینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان فعال است/ثبت 8 هزار 600 ازدواج در استان

12 مرکز مشاوره ازدواج در زنجان فعال است/ثبت 8 هزار 600 ازدواج در استان