مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-07ورزشي

رای جنجالی در فوتبال و بوی تند مهندسی انتخابات


آیا مدیران موقت فدراسیون فوتبال در پی مهندسی انتخابات و چینش آرای نزدیک به خود هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ به موازات انتصاب های مشکوک در فدراسیون فوتبال که این روزها حاشیه ساز شده است و اعتراضاتی به همراه داشته، آرای قضایی جنجالی و پر تردیدی صادر شده که بوی اهداف ثانوی را به مشا می رساند.

منتقدین معتقدند عده ای در فدراسیون موقت سرگرم مهندسی انتخابات هستند و انتصاب ها و آرا و بذل و بخشش ها در همین راستا است! رای عجیب و خلاف موازین به نفع نماینده استان البرز در لیگ دسته سوم باعث شده منتقدین بگویند عده ای برای آن که رای استان البرز را در مجمع هشتم شهریور داشته باشند، دست به این کار زده اند! طرفداری هم ماجرا را منتشر کرده است؛ قضاوت درباره این اقدامات شائبه برانگیز با مخاطبان تابناک.

در گروه اول رقابتهای لیگ دسته سوم سه تیم آکادمی کیا، آریو اسلامشهر و مردان پاشا البرز برای صعود به لیگ دسته دوم تلاش می کنند که از جمع این سه تیم یک تیم مستقیم صعود می کند و یک تیم هم به پلی آف می رود.

در فاصله تنها یک هفته تا پایان بازی های گروهی، تیم مردان پاشا البرز با 31 امتیاز صدرنشین بود و تیم های آریو اسلامشهر و آکادمی کیا به ترتیب با 30 و 28 امتیاز رده های دوم و سوم را داشتند و از آن جا که تیم های اول و دوم روز شنبه آینده در هفته آخر به مصاف هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای جنجالی در فوتبال و بوی تند مهندسی انتخابات

رای جنجالی در فوتبال و بوی تند مهندسی انتخابات