مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-07حوادث

هشدار درباره کلاهبرداری آنلاین به بهانه عید قربان


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه دریافت نذورات عید قربان هشدارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وجود خطراتی از سوی کلاهبرداران اینترنتی در ایام عید قربان گفت: مجرمین سایبری برای کلاهبرداری از کاربران همواره از هر موقعیت و مناسبتی برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می کنند.

در این روزها نیز در آستانه فرارسیدن عیدقربان قرارداریم و از این رو ممکن است، برخی از افراد سودجو بخواهند با سواستفاده از احساسات و عواطف مردم و در پوشش مواردی نظیر دریافت نذورات، کمک های مردمی و .

از آنان کلاهبرداری کنند.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز لازم است که کاربران برای پیشگیری از این نوع کلاهبرداری ها، کمک های خیرخواهانه و نذورات خود را از طریق مراکز معتبر انجام دهند، گفت: در این روش ها ممکن است افراد سودجو تحت پوشش پرداخت آنلاین نذورات کاربران را به سایت ها و درگاه های جعلی پرداخت هدایت کرده و از این طریق اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده و حسابشان را خالی کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ادامه داد: همچنین ممکن است افراد سودجو به بهانه های مختلف نذورات شهروندان را از آنان دریافت کرده، اما آن را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره کلاهبرداری آنلاین به بهانه عید قربان

هشدار درباره کلاهبرداری آنلاین به بهانه عید قربان