مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-07دانش

مراکز رشد به عنوان حلقه میانی مهم در رشد واحد های نوآور نقش آفرینی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، مدیرکل امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران مراکز رشد واحد های فناور کشور که با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، - مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مراکز رشد باید به عنوان یک حلقه میانی مهم در رشد واحد های نوآور نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، مدیرکل امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران مراکز رشد واحد های فناور کشور که با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، با اشاره به شعار سال اظهار کرد: بهبود زیرساخت های زیست بوم فناوری باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی فر با بیان اینکه تیم سازی در این مسیر حائز اهمیت است، اظهار کرد: مجموعه های این مراکز باید از نظر مسئولیت اجتماعی و هم توسعه کسب وکار خودشان، از افراد جدید در تیم سازی استفاده کنند.

مدیرکل امور فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: سامانه نظام ایده ها و نیاز ها (نان) سامانه مهمی است که برای پارک ها و مراکز رشد طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد به عنوان حلقه میانی مهم در رشد واحد های نوآور نقش آفرینی کنند

مراکز رشد به عنوان حلقه میانی مهم در رشد واحد های نوآور نقش آفرینی کنند