مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-07سياسي

انتصاب محمد ابراهیمی به عنوان دبیر ستاد بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران


محمد ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به عنوان عضو و دبیر ستاد بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، محمد ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان به عنوان عضو و دبیر ستاد بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان منصوب شد.

در این حکم خطاب به محمد ابراهیمی آمده است، باتوجه به دستورالعمل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و همچنین به استناد تفاهم نامه بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و مکاتبه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مبنی بر تشکیل ستاد راهبردی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران و باتوجه به تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان عضو و دبیر ستاد بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران منصوب می شوید.

*انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استانداری مازندران و بیمه روستاییان کشور همچنین طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری بین استانداری مازندران و بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور توسط سید محمود حسینی پور استاندار مازندران و برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب محمد ابراهیمی به عنوان دبیر ستاد بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران

انتصاب محمد ابراهیمی به عنوان دبیر ستاد بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران