مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-07اقتصادي

پایان عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی در تربت حیدریه


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تربت¬حیدریه از اتمام عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی به طول 2 هزار و 700 متر در سال¬جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اصغر کرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تربت حیدریه، ظهر امروز در حاشیه اتمام عملیات زیر سازی راه روستایی کوهی و در جمع خبرنگاران گفت: برای انجام این عملیات عمرانی 15 میلیارد ریال اعتبار صرف و مدت زمان انجام عملیات سه ماه نخست امسال بود.

وی گفت: علاوه بر این از ابتدای امسال عملیات لکه گیری با آسفالت سرد به طول 6هزار و 500 مترمربع، روکش آسفالت گرم محور تربت حیدریه – مشهد (گردنه سبز) به طول سه کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح170 کیلومتر از راه های روستایی شنی، اجرای80 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه، شانه سازی راه به طول 56 کیلومتر، زیرسازی و آسفالت پل ورودی کدکن، زیرسازی و آسفالت راه روستایی ترقی به طول چهار کیلومتر، انجاکم شد.

رییس اداره راهداری تربت  حیدریه با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تربت حیدریه در راستای صیانت از حریم راهها شامل جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، عبور تاسیسات زیربنایی، جمع آوری بنرها و تابلوهای غیر مجاز به تعداد 110 مورد به تبیین اقدامات حوزه ایمنی و حریم راهها پرداخت و گفت: تعویض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی در تربت حیدریه

پایان عملیات زیرسازی راه روستایی کوهی در تربت حیدریه