مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-07اقتصادي

احداث 4 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول به بالا در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پرویز فتاح ظهر امروز در حاشیه جلسه بررسی طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در لرستان، در جگع خبرنگاران اظهار کرد: سفر دو روزه ای را به لرستان داشتیم، نخست از نیروگاه سیکل ترکیبی که بزرگترین پروژه بنیاد در خرم آباد است، بازدید کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد را دولت نمی سازد بلکه بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری کرده و تمتم منابع مالی آن را عهده دار است.

رییس بنیاد مستضعفان از راه اندازی واحد بخار سیکل ترکیبی خرم آباد طی پاییز امسال خبر و ادامه داد: 8 هزار و 500 میلیارد تومان بنیاد در این نیروگاه سرمایه گذاری کرده است.

فتاح با اشاره به توزیع 12 میلیارد تومانی بسته های معیشتی لبنی به مددجویان و محرومان لرستان، تصریح کرد: در حال حاضر نیز 30 هزار بسته با ارزش هر بسته 600 هزار تومان بین جامعه هدف در حال توزیع است.

وی بیان داشت: این برای اولین بار است که بسته های معیشتی از نوع لبنی توزیع می شود.

رییس بنیاد مستضعفان در خصوص میزان اشتغال زایی در لرستان، بیان داشت: در جلسه امروز 100 میلیارد تومان برای اشتغال خرد در استان اختصاص یافت، برای وام های سنگین نیز قرار شد پس از اعلام طرح ها، بنیاد برای سرمایه گذاری ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول به بالا در کشور

احداث 4 هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای 2 معلول به بالا در کشور