مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-07سياسي

یادواره شهید محمد آمده در چاروسا برگزار شد


یادواره شهید محمد آمده در چاروسا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور مسئولین و مردم و خانواده شهدا یادواره شهید محمد آمده در روستای چال کلاغ چاروسا برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه دهدشت، فرمانده سپاه کهگیلویه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه، رییس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه، رییس حوزه قضایی و بخشدار چاروسا و مسئولین شورای اداری بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی حضور داشتند.

جمع کثیری از خانواده شهداء بخش چاروسا در این مراسم حضور باشکوه داشتند، در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله نوحه سرایی و مداحی، سخنرانی و پخش کلیپ در خصوص شهدا شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام وحدانی اصل امام جمعه شهر دهدشت بود و سروان رجایی و جابر آبخون به خیرمقدم و نجیب الله ایزدخواه از مداحان بخش چاروسا به مداحی پرداختند.

سروان رجایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا در حاشیه این مراسم گفت: یادواره شهدا با هدف آشنایی مردم وبه خصوص نسل جوان با آرمان و اهداف شهداست و باید تمام ظرفیت ها برای شناسایی نسل جوان با اهداف شهدا باید بکار گرفته شود.

فرمانده بسیج چاروسا با بیان اینکه شهید محمد آمده از شهدای ارتش جمهوری اسلامی است یادآور شد: این شهید والامقام در منطقه کردستان در سال 1366 به شهادت رسید و گلزار این شهید در روستای چال کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید محمد آمده در چاروسا برگزار شد

یادواره شهید محمد آمده در چاروسا برگزار شد