مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 18:022022-07-07حوادث

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح برخورد پلیس با دور دورکنندگان و توقیف 169 خودرو در 10 روز نخست تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگانی که در ساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن، کورس گذاشتن، انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز، ایجاد آلودگی صوتی و رفتارهای هنجارشکنانه می کنند و نظم و امنیت خیابان ها را برهم می زنند، طرح برخورد با رانندگان متخلف اجرایی شد.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و پلیس راهور در 10 روز نخست تیرماه یکصد و 69 خودرو متخلف که 32 مورد مربوط به آلودگی صوتی، 42 مورد دور دور و 95 مورد مربوط به شیشه دودی بوده را توقیف کردند.

بساطی با تأکید بر اینکه برخورد با تخلفات حادثه ساز و طرح ضربتی برخورد پلیس با آن ها به صورت مستمر در دستور کار پلیس است، گفت: این طرح ها با قوت و قدرت کماکان در دستور کار قرار دارد و در سطح شهر اصفهان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده مقادیری سلاح سرد و موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: این خودروها با دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، سگ گردانی سبب سلب آسایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان

توقیف 169 خودرو در طرح مقابله با دور دور در اصفهان