مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-07اجتماعي

صیانت از تالاب زریوار از اولویت های اصلی سازمان محیط زیست است


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست گفت: صیانت از تالاب بین المللی زریوار از اولویت های اصلی سازمان محیط زیست در استان کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست کشور در دیدار با انجمن های زیست محیطی اظهار کرد: صیانت و حفاظت از تالاب بین المللی زریوار از اولویت های اصلی محیط زیست در سطح کشور و استان است.

وی خاطرنشان کرد: نگهداشت و حفاظت از این تالاب به عنوان نگین زیبا در استان کردستان مطالبه جدی است که همه تلاش خود را برای حفاظت آن بکار خواهیم بست.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست  تالاب زریوار را یک اکوسیستم منحصر به فرد با تنوع زیستی بالا معرفی کرد و افزود: تیم مدیریتی حفاظت محیط زیست کردستان کاملاَ با اولویت و دغدغه اصلی حفظ و احیاء تالاب را در دستور کار قرار داده اند.

مرادی تصریح کرد: انتظار می رود نشست ها و کارگروه های تخصصی مرتبط با تالاب شکل بگیرد تا جوامع محلی با توجه به ظرفیت ها ها و مسوولیت های اجتماعی خود از این تالاب و کارکردهای عملی آن متنفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: نقش سمن های زیست محیطی در کمک به اهداف سازمانی محیط زیست که همانا پویایی و احیای تالاب است بسیار پررنگ و دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از تالاب زریوار از اولویت های اصلی سازمان محیط زیست است

صیانت از تالاب زریوار از اولویت های اصلی سازمان محیط زیست است