مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 22:072022-07-07سياسي

خانم ها چگونه می توانند از سواحل آزادشده استفاده کنند؟


دغدغه همه این است که چارچوب های فرهنگی در سواحل رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک محمد حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی چاف و چمخاله و در جمع خبرنگاران، آزادسازی سواحل را یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت دانست و افزود: آزادسازی سواحل یک طرح بزرگ و خوب در کشور بود که در سواحل جنوبی و شمالی و با همکاری تمامی وزارت خانه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی به بهترین نحو انجام شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به فراهم آوری شرایط حضور گردشگران و بانوان در سواحل کشور بیان کرد: بعد از آزادسازی سواحل باید اقدامات و برنامه هایی طرح ریزی شود تا گردشگران و بانوان بتوانند از ساحل به درستی و خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه همه این است که چارچوب های فرهنگی در سواحل رعایت شود، تصریح کرد: تاکید رییس جمهور این بوده که با محوریت وزارت کشور اقدامات به صورتی انجام شود که تمام نگرانی ها برطرف شود و برنامه های متعددی نظیر جشنواره ها را می توان در سواحل تدارک دید و همه این فعالیت های جانبی در سواحل می تواند با استقبال مردم مواجه شود.

وی با بیان اینکه سفر به گیلان یک فرصت برای شناسایی و مشکلات در حوزه های مختلف است، اظهار کرد: فرصتی مغتنمی شد در سالگرد دکتر معین و سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی به گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم ها چگونه می توانند از سواحل آزادشده استفاده کنند؟

خانم ها چگونه می توانند از سواحل آزادشده استفاده کنند؟