مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 23:422022-07-07سياسي

آدم و حوا برای ازدواج جوانان آستین بالا می زنند!+فیلم


دختر خانم می گفت به حرم امام رضا علیه السلام رفته بودم تا برای داشتن همسر خوب دعا کنم در حرم نشسته بودم خانمی پرسید چند سالته ؟ازدواج کردی؟ گفتم بیست و دو سالمه و نه ! ازدواج نکردم.

- گروه زندگی - هانیه ناصری  :مجموعه وساطت ازدواج آدم و حوا با محوریت خانواده و ازدواج، حدود دو سال و نیم است که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی، با نگاهی تمدنی به حوزه ازدواج و خانواده، سعی بر اصلاح فضای این بنیان مقدس دارد.

محمدحسین اصغری کارشناسIT ،کارشناس ارشد امنیت و دارای تحصیلات حوزوی در این گفت وگو  زیر و بم  تشکیل سامانه آدم و حوا را شرح می دهد و می گوید: سامانه  آدم و حوا زیرمجموعه جمعیت امام رضایی ها است و با انجام پنج خدمت مدون 1-همسان گزینی و واسطه گری 2-آموزش 3-مشاوره 4- تسهیل گری 5- شبکه سازی واسطین ازدواج ،سعی بر اثرگذاری در امر ازدواج و تشکیل بنیان خانواده در طولانی مدت دارد .

در این گفت وگو با ما همراه باشید.

   *ایده سامانه آدم وهوا برای کمک به ازدواج جوان ها چطور شکل گرفت ؟   بهتراست از ابتدا درباره فعالیتمان اینطور توضیح بدهم که در مجموعه راصف( رشد اسلامی صنعت و فن آوری) پروژه های فنی و IT مختلف و بزرگی در سطح بین المللی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم و حوا برای ازدواج جوانان آستین بالا می زنند!+فیلم

آدم و حوا برای ازدواج جوانان آستین بالا می زنند!+فیلم