مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-08سياسي

نشانه زوال بزرگترین جعل تاریخ


سفر منطقه ای بایدن و در پی آن حرف زدن از پیمان ناتوی عبری عربی یا عقب نشینی زودهنگام از این مقصود و طرح ناتوی خاورمیانه ای قطعا مصداق بارز تشبث به حشیش برای نجات و به منزله دمیدن تنفس مصنوعی به رژیمی عملا زوال یافته است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ یادداشت- قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه: آن روز که انقلاب اسلامی با اراده الهی و به یمن بیداری دلهای ملتی حق محور در حال شکل گیری بود سلطه گران طاغوتی کره خاکی را همچون اربابانی خودکامه در سایر ابرقدرتی در بین خود تقسیم کرده بودند.

هژمونی قدرت ظاهری و پاراپاگاندای رسانه ای آنان که حتی دانشمندان و اصحاب فرهنگ را نیز در تیول خود گرفته بود چنان القا می کرد که راهی جز تسلیم به امر واقع و قدرت غالب وجود ندارد.

پذیرندگان وضع موجود در کشور ما هم همرنگ همه سلطه پذیران دنیا حرفشان این بود که برنده نهایی نبرد مشت و درفش،  گل و گلوله و اندیشه و سطوت پیشاپیش معلوم است.

وقتی معمار انقلاب اسلامی در مقام روشنگری و دعوت مردم برای خیزش به تاسی از شهیدان خدایی کربلا ، می فرمود ؛ خون بر شمشیر پیروز است، هر اندازه که عموم مردم را برای مبارزه بر می انگیخت صرف نظر از مخالفان خواصی عافیت طلب یا محاسبه گر مادی را آشفته خاطر می ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه زوال بزرگترین جعل تاریخ

نشانه زوال بزرگترین جعل تاریخ