مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-08اجتماعي

بازدید وزیر کشور از طرح های عمرانی نایسر، دوشان و آساوله سنندج


وزیر کشور از چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج و نواحی منفصل از جمله دوشان، آسلاوله و نایسر بازدید کرد و در جریان مشکلات این طرح.

ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، احمد وحیدی بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سنندج، از 6 طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کرد و از موانع موجود در این طرح ها و کمبودهای نواحی منفصل شهری یاد شده مطلع شد.

وی از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان، تکمیل پروژه کمربندی 36 متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان بازدید کرد.

احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول 51 متر با عرض هر دهنه 18 متر، احداث 4 عدد رمپ و 3 عدد لوپ به طول کلی یک هزار و 500 متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول 600 متر و بلوار آزادگان به طول 300 متر و احداث کانال هدایت آب های سطحی پیش ساخته بتنی به طول 360 متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان - کردستان است.

کمبود اعتبار، معارض ملکی و زمین های ارتش به مساحت کلی 38 هزار و 646 مترمربع از مشکلات این پروژه است برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از طرح های عمرانی نایسر، دوشان و آساوله سنندج

بازدید وزیر کشور از طرح های عمرانی نایسر، دوشان و آساوله سنندج