مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-08حوادث

کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان


شهروندان برای واریز نذورات و کمک های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از واریز مبالغ به حساب های اشخاص خودداری کنند.

- رییس پلیس فتا استان زنجان خبر داد: کلاهبرداران می توانند به بهانه دریافت نذورات عید قربان از شهروندان کلاهبرداری کنند.

سرهنگ سیداحمد موسوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه مردم هوشیار باشند و در دام کلاهبرداران نیفتند، اظهار کرد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شهروندان با انتشار تصاویری از افرد بی بضاعت و بیماران نیازمند به دنبال کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی هستند.

وی افزود: مجرمان سایبری به بهانه کمک به افراد نیازمند با ارسال پیامک هایی حاوی لینک های جعلی، افراد را به درگاه های بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها، اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می کنند.

موسوی با اشاره به دیگر روش های کلاهبرداری، تصریح کرد: برخی نیز با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و با سوء استفاده از نام موسسات و سازمان های خیریه معتبر با ارائه شماره کارت بانکی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان برای واریز نذورات و کمک های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان

کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان