مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-08اقتصادي

رکوردشکنی در گران فروشی؟!/صمت و تعزیرات بازار سی سخت را دریابند؟


شاهد نوعی افسارگسیختگی بازار در شهر سی سخت بوده ایم از یک طرف بازار شهر سیسخت جوابگوی خیل عظیم مسافر و گردشگر نبوده و بسیاری از کالاها در آن کمیاب است و از سوی دیگر به دلیل عدم نظارت بر بازار این شهر واحدهای صنفی به هر قیمتی کالای خود را به خورد مسافران و گردشگران می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مسافران و گردشگران جنوب کشور این روزها به دلیل وضعیت سخت اقتصادی کوتاه ترین مسیر و مقصد را برای تفریح و گردشگری برمی گزینند که یکی از این مسیرها و مقصدها استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا با آب و هوای مطبوع تابستانی است.

شهر سی سخت با آب و هوای مطبوع در تابستان همواره از گذشته ها تاکنون مقصد گردشگری مردم جنوب کشور و البته سایر استان ها و به خصوص استان های همسایه و همجوار بوده است.

اما متاسفانه به موازات این سفرها شاهد نوعی افسارگسیختگی بازار در شهر سی سخت بوده ایم از یک طرف بازار شهر سیسخت جوابگوی خیل عظیم مسافر و گردشگر نبوده و بسیاری از کالاها در آن کمیاب است و از سوی دیگر به دلیل عدم نظارت بر بازار این شهر واحدهای صنفی به هر قیمتی کالای خود را به خورد مسافران و گردشگران می دهند.

اما نکته عجیب این که چرا تاکنون مردم شهر سی سخت و تشکل های مطالبه گر در قبال وضعیت بازار سکوت کرده و مطالبه گری نمی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی در گران فروشی؟!/صمت و تعزیرات بازار سی سخت را دریابند؟

رکوردشکنی در گران فروشی؟!/صمت و تعزیرات بازار سی سخت را دریابند؟