موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-08اقتصادي

بریتیش ایرویز 30 هزار پرواز را کنسل کرد


بریتیش ایرویز 10هزار و 300 پرواز دیگر را در طول فصل تابستان لغو می کند زیرا با بحران کارکنان روبرو شده که صحنه های پر هرج و مرج را در سراسر بخش هوانوردی اروپا به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزنس، بریتیش ایرویز گفت: با آخرین دور لغو که در اوایل این هفته به دنبال لغو دیگری رخ داد، واحد گروه هواپیمایی بین المللی (IAG) حدود 13 درصد از برنامه خود را از آوریل تا اکتبر جبران خواهد کرد و فقط مسیرهای کوتاه تحت تاثیر آن قرار می گیرند.

بریتش ایرویز پس از اخراج 10هزار نفر از کارکنان خود در اوج همه گیری کووید، یکی از شرکت هایی است که بیشترین آسیب را از تنگنای کارکنان در سراسر منطقه احساس می کند.

آخرین اقدام پس از آن صورت گرفت که دولت بریتانیا قوانینی که خطوط هوایی را ملزم به استفاده از اسلات های عملیاتی فرودگاه یا عدم استفاده از آنها در فصل آینده می کند را کنار گذاشت.

این شرکت هواپیمایی قبلا کاهش جدول زمانی تابستانی را به 11 درصد در روز سه شنبه افزایش داده بود و با آخرین اعلامیه، تقریبا 30هزار پرواز را حذف کرده است.

اوایل روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که مدیر عملیاتی کی ال ام (KLM)، رقیب هلندی خود را با تمرکز بر بهبود انعطاف پذیری عملیاتی و افزایش تعداد نیرو برای کاهش کسری استخدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بریتیش ایرویز 30 هزار پرواز را کنسل کرد

بریتیش ایرویز 30 هزار پرواز را کنسل کرد