مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-08ورزشي

گلایه های قهرمان المپیک از مسوولان ورزش/ دیگر برای استان ایلام بازی نمی کنم!


جواد فروغی قهرمان المپیک و ورزشکار ایلامی از ضعف در سیستم مدیریتی و ورزش استان ایلام گلایه دارد و اعلام داشته که دیگر برای ایلام بازی نمی کند و به تهران می رود.

- جواد فروغی قهرمان المپیک رشته تیراندازی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام درباره بی مهری و عدم حمایت مسوولان ورزش استان گفت: نوع نگرش نامناسب در سطح مدیریت ورزشی یا کلان استان و جوی که بر سیستم مدیریت استان حاکم شده کوته بینی و قدرنشناسی است.

وی افزود: مدالی که جایگاه قاره آسیا و تعداد سهمیه های تیراندازی این قاره را افزایش داده و کشور ایران از رتبه 15 به 6 جهان ارتقاء یافته به دلیل بی توجهی ها و بی اهمیت جلوه دادن ها جایگاه آن را درک نمی کنند.

این قهرمان المپیک در خصوص امکانات و پاداش های دریافت شده از طرف مسؤلان استان گفت: پاداشی که از طرف سیستم اداری استان پرداخت شده مجموعا به تعداد سه سکه آن هم از طرف سپاه بوده و یک ماشین سمند که سند آن در رهن بانک بوده داده اند.

وی با بیان اینکه قول زمین و آپارتمان در مرکز استان داده شده ولی اصلا عملی نشده است افزود: پس از برگزاری انتخابات هیات تیراندازی و تحویل گرفتن مسئولیت توسط افراد جدید شاهد افت تیراندازی در سطح استان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های قهرمان المپیک از مسوولان ورزش/ دیگر برای استان ایلام بازی نمی کنم!

گلایه های قهرمان المپیک از مسوولان ورزش/ دیگر برای استان ایلام بازی نمی کنم!