مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-08ورزشي

ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان (+عکس)


فدراسیون فوتبال تصمیمی برای واکنش مستقیم به این اظهارات سخیف نداشت و این اقدام یک ادای دین از سوی فوتبالیست های نوجوان به فداکارترین فرزندان این سرزمین است.

- در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی نوجوانان و نساجی قائمشهر، بازیکنان و کادر فنی دو تیم با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد شهدای فوتبالیست به ویژه شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان تیم ملی جوانان را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، احسان محمدی رییس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال با بیان این خبر گفت: این اقدام به درخواست کادر فنی، بازیکنان و به ویژه سرمربی تیم ملی نوجوانان حسین عبدی صورت گرفت.

وی افزود: پخش گزیده ای از سخنان توهین آمیز یکی از چهره هایی که مشخص نیست چه سمت و مسئولیتی در کشور دارد با واکنش افکار عمومی روبرو شد، فدراسیون فوتبال تصمیمی برای واکنش مستقیم به این اظهارات سخیف نداشت و این اقدام یک ادای دین از سوی فوتبالیست های نوجوان به فداکارترین فرزندان این سرزمین است.

محمدی با اشاره به اینکه مهمانسرای مرکز ملی فوتبال که محل اسکان تیم های ملی در زمان برگزاری اردوهاست به نام شهید رضایی مجد مزین شده و یادمان سه شهید فوتبالیست حسین غازی، ناصر کاظمی و رضایی مجد در این مرکز نصب شده گفت: خانواده فوتبال خود را بخشی از جامعه می داند و افتخارش همراهی با مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان (+عکس)

ادای احترام به کاپیتان شهید تیم ملی جوانان (+عکس)