مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-08سياسي

دولت رییسی موجب شکاف بیشتر بین فقیر و غنی شده


محمودصادقی سیاستمدار اصلاح طلب با انتقاد شدید از رفتارهای قهری دولت سیزدهم در موضوع حجاب گفت: دولت سیزدهم به جای اینکه به زندگی معیشتی مردم سر و سامان دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، آرمان های انقلاب سال 57 و همچنین تلاش و اندیشه های رهبران انقلابی به قدری برای جامعه پنجاه سال قبل ایران جذاب بود که موجب سرنگونی رژیم پهلوی، و استقرار نظامی در کشور شد که پایه و اساس آن احکام اسلام بود.

بروز برخی تندروی ها در خصوص نوع پوشش زنان و همچنین نگاه صفر و صدی به مقوله حجاب در دهه های اخیر، همواره محل بحث بخشی از جامعه با طبقه حاکم شده است.

پس از استقرار دولت سیزدهم و علی رغم شعارهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی مبنی بر حفظ کرامت افراد و به ویژه بانوان در جامعه؛ برخی اقدامات قهری و پلیسی در موضوع حجاب این سوال را ایجاد کرده که آیا باید شاهد تکرار اتفاقات افراطی شبیه آنچه پس از انقلاب اسلامی رخ داد، باشیم.

محمود صادقی به عنوان سیاستمداری که سابقه پوشیدن لباس روحانیت را نیز دارد در خصوص نگاه حاکم بر مقوله حجاب می گوید؛ تجربه نشان داده که برخوردهای قهری به نام اسلام و همچنین استفاده ابزاری از دین، موجب دور شدن بیشتر مردم از مبانی اصلی انقلاب اسلامی سال 57 می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی موجب شکاف بیشتر بین فقیر و غنی شده

دولت رییسی موجب شکاف بیشتر بین فقیر و غنی شده